επικοινωνΗΣΤΕ μαζι μαΣ

Στείλτε τα μηνύματά σας στο epitropes2010@gmail.com και αγωνιστείτε μαζί μας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, μικρά ή μεγάλα.
Ελάτε να συντονίσουμε την πάλη μας από τα κάτω και με αυτοοργάνωση, χωρίς ταμπέλες και χειραγωγήσεις.


Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Δραματική επιστολή Αρχαιολόγου ξεναγού - μέλους του ΣΥΡΙΖΑ: Η Εγνατία μου ζητά 8.500 ευρώ και άλλα τόσα στη γυναίκα μου ενώ είμαι ουσιαστικά άνεργος

Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ

Όπως ακριβώς σήμερα συμβαίνει στις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους παγκόσμιους μεγαλοκαρχαρίες, συμβαίνει και σε μένα με την εταιρία ‘Εγνατία Οδός Α.Ε’ η οποία έχει συμφώνα με ένα κάρο μνημονιακούς νόμους το δικαίωμα να μου επιβάλει πρόστιμο 5,995,20 Ευρώ συν 2,570,40 και άλλα τόσα στην πρώην γυναίκα μου που είναι συνιδιοκτήτρια του ΙΧ αυτοκινήτου μας για μη καταβολή διοδίων. 

Και μάλιστα σύμφωνα με το νόμο υπεύθυνος για την είσπραξη των ανώτερο ποσών είναι το ελληνικό κράτος μέσω των οικονομικών εφοριών. 

Σε αυτό το σημείο μας έφερε...
το μνημόνιο, να γίνει το κράτος υποχείριο των εταιριών και να εξοντώνει τους πολίτες που θα έπρεπε να προστατεύει. 

Και μάλιστα αυτοί οι νόμοι χτυπάνε περισσότερο αυτούς που διαφωνούν. Γιατί βέβαια το ποσό που θα έπρεπε να πληρώσω κανονικά είναι 20 φορές μικρότερο.

Όμως εγώ διαφωνώ στο ότι πρέπει να πληρώνω νταβατζηλίκι στην Εγνατία Οδό για 50 χιλιόμετρα που κάνω για να πάω κάθε φορά στη δουλειά μου.
 

Ο δρόμος αυτός πληρώθηκε ήδη πολύ ακριβά και από μένα και από όλους τους Έλληνες και το κράτος παίρνει ψίχουλα από αυτά που παίρνει η εταιρία, που δεν διστάζει να μας εξοντώσει. 


Τα διόδια είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας για την ανάπτυξη της οικονομίας γιατί εμποδίζουν την μετακίνηση που γίνεται πιο ακριβή με τις τιμές βέβαια και των καυσίμων. 


Και για να το πούμε ποιο απλά αν δεν ήταν τα διόδια στο Πολύμυλο πολλοί περισσότεροι θα μετακινούνταν ανάμεσα στην Κοζάνη και τη Βέροια και φυσικά αυτοί θα ανέπτυσσαν και την οικονομία στις πόλεις, τώρα τα λεφτά τα παίρνει μόνο η Α.Ε. Εγνατία Οδός, το ίδιο συμβαίνει και σε όλη την Ελλαδα. 


Για μένα αυτό δεν ήταν σωστό και δεν πλήρωνα τα διόδια και γιατί όπως ο περισσότερος κόσμος δεν είχα. 
Αλλά το ζητούμενο είναι άλλο είναι δυνατόν μια εταιρία να έχει αλώσει το κράτος και να το έχει κάνει υποχείριό της, αν αυτό δεν είναι δικτατορία τότε τι είναι. 


Και με ποιους πολεμά σήμερα η κυβέρνηση αν όχι με όλους αυτούς που εκπροσωπούν αυτές τις εταιρίες. 
Πρέπει όμως να ανοίξει και εσωτερικό μέτωπο με αυτές τις εταιρίες.
Το κράτος από τα χρήματα που εισπράττει η Εγνατία Οδός παίρνει μόνο το ΦΠΑ όλα τα άλλα μας τα παίρνει η Εταιρία και τα μοιράζει στους πέντε δέκα μετόχους της. 


Οι δρόμοι, η ενέργεια, οι επικοινωνίες, τα βουνά, οι θάλασσες είναι δικά μας και δεν πρέπει να τα πληρώνουμε σε καμιά εταιρία. 


Εγώ δεν πληρώνω από τότε που μπήκε το μνημόνιο ένα, το 2011 γιατί έβλεπα ότι υπάρχει ένα κίνημα αντίστασης απέναντι σε αυτή τη βαρβαρότητα και εξαθλίωση. 
Είμαι από τα Σέρβια Κοζάνης και τότε είχα γυρίσει από την Ιταλία μετά από συνολικά 20 χρόνια εκεί με μεταπτυχιακό στην αρχαιολογία και δύο παιδιά που ακόμη μένουν εκεί με τη μαμά τους.
 

Να υπογραμμίσω ότι τα διόδια στα Μάλγαρα στο δρόμο για Θεσσαλονίκη που είναι κρατικά τα πληρώνω κανονικά. 

Δουλεύω περιστασιακά σαν έκτακτος αρχαιολόγος με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και για ένα μεγάλο διάστημα στη Θεσσαλονίκη και τη Βέροια. 

Ο πατέρας μου θα κλείσει τον Οκτώβριο τα 84 χρόνια είναι μόνος του και έχει διάφορα προβλήματα υγείας. 


Στις συμβάσεις αυτές με το υπουργείο η χρηματοδότηση είναι πολύ ελλιπής όπως για παράδειγμα τώρα που είμαι απλήρωτος από τον Ιανουάριο του 2015 έξι μήνες. 
Και πρέπει σε 20 μέρες να πληρώσω τα παραπάνω χρήματα για να ξοφλήσω αλλιώς ίσως πάω και μέσα. 


Εν τω μεταξύ από το 2013 είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα και να έρθει ένα τέλος στις αδικίες των μνημονίων. Εγώ αδυνατώ να πληρώσω αυτό το ποσό και δεν το θεωρώ και καθόλου δίκαιο. 


Ο ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν στην αντιπολίτευση καταψήφισε αυτούς τους ληστρικούς νόμους και τώρα που είναι στην κυβέρνηση θα πρέπει να τους καταργήσει. 


Θεωρώ ότι είναι αντισυνταγματικό και αντιδημοκρατικό το να μπορεί η Εγνατία Οδός Α.Ε. να εισπράττει πρόστιμα μέσω των ΔΟΥ. 
Νομίζω ότι πρέπει να γίνει δικαστήριο όπου να μπορώ και εγώ να αναπτύξω τα επιχειρήματα μου γιατί δεν πληρώνω. 

Ζητάω στήριξη και δημοσιοποίηση για τη λύση του προβλήματός μου. 
  

Με εκτίμηση Γιώργος Θεοφάνου 
 
Αρχαιολόγος Ξεναγός




..................... 


Λάβαμε την παραπάνω επιστολή στο mail του Κινήματος Δεν Πληρώνω  epitropes2010@gmail.com 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου